FRÅGESTUND!

Ikväll ska jag och mina fula vänner ut och äta på en äcklig resturang (vågar inte visa mig i de finare kretsarna när jag umgås med mina fula vänner som jag endast är med för att få massa presenter).
Imorgon ska jag ha dunderfest, jag har ju faktiskt fyllt 18!

bh

En bild från när jag såg ett missfoster i NewYork som man kan se i bakgrunden.
menmen , jag kommer inte kunna uppdatera lika mycket som vanligt ikväll så jag tänkte att vi gör en:

FFFRRRRRRRRRRRRRÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅGGGGGGGEEEEEEEEESSSSSSSSSTTTTUUUUUUUUUUNNNNNNDDDD!!!!

Kommentarer
Postat av: ollon

HEj ser att ingen har viljat frågA nåGOntinG så passar la på AtT vA DEn FÖrstA..



ehmmmm.. Är dU AllTid HotfUlL ElleR Är dEt bARa jaG SoM UppFatTat Dig sOM DeT?



PS. Du skRÄmmer IntE MiG Ds.



he-he-he

2011-10-19 @ 18:56:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0