TACK TACK TACK!

Tack mina kära läsare!!!!!
Tack för att ni gav mig möjligheten att vinna årets blogg på blogawards.
Jag vet att jag inte var en av finalisterna, men en säker källa har berättat att jag kom 5a.
TACK TACK TACK! jag vara bara några få röster från att slå ut kenza från finalisterna.
Jag har alltid vetat att jag har underbara läsare men det här får mig att bli helt säker!

som tack för att ni röstade tänkte jag ha en liten tävling.

Komentera detta inlägg och skriv hur mycket du älskar mig
glöm inte att sriva med din mejladress!

DEN SOM ÄLSKAR MIG MEST VINNER EN MILJON!!!!!!!!

Kommentarer
Postat av: linda

jaaaaaaag älskar dig mest, ge mig en miljon förfan!

2010-09-29 @ 10:41:41
URL: http://lindaarvidzzon.devote.seli
Postat av: LINN

du vet att ja älskar dej min socketopp! du älskar mej med mest för utan mej hade du fått gott till skolan! så ja borde vinna!! LOVE YOU

2010-09-29 @ 10:42:32
URL: http:// hihi
Postat av: Anonym

jag är iallafall ärlig. ingen gillar dig och du har fan inte en miljon

2011-09-28 @ 08:59:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0