alex gästbloggaR

TJENERÖ! alex här.
jag är emmas inneboende, hon ger min mat och husrum
vet inte vad jag skulle göra utan henne, hon är mitt allt
tänkte berätta en liten hemlis som inte har kommit ut till tidningarna och skvallersidorna än:
emma och prinsen har gjort slut. vet att det är chockande men hon orkade inte med honom
längre, hon säger att han var för snäll. han köpte ju trots allt fyra bilar åt henne i tidig födelsedag.
tänk er bara vad hon skulle ha fått i riktig födelsedagspresent imorgon? :o shiiiiieeeeeet
min present kommer ju suga nu när hon redan har fått fyra bilar. känns som att jag måste slå på stort
eftersom att hon låter mig bo här helt gratis.

jaja hon uppdaterar väl imorgon när hon har fått den, så får vi se om hon är nöjd eller inte
lägger in en snygg bild på mig också så att ni kan väl komentera om ni vill ha mig


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0