hp3 <3

hej mina vänner....
idag är inte jag i skolan för jag väntar på victoria som ska komma och leka med mig. vi är 2 cool 4 school helt enkelt. mina vänner sitter alltid och läser min blogg när dom är i skolan så jag tänkte att jag ska göra en liten hälsning till dom: hej mina vänner, jag hoppas att jonas tar kål på er där i skolan. här sitter jag i mitt älskade nattlinne och väntar på att greys anathomy ska börja. tänkte ladda ner någon sjukt bra film också som jag kan titta på. aja hoppas ni har det jättetråkigt i skolan. och emma om du kikar in här så vill jag bara säga: kom tillbaka hit  18.27 för då släpper jag en BOMB om ditt kalas/myskväll.

puss puss <3

<---- linn och linda på min födelsedagsfest

Kommentarer
Postat av: LINN

tycker om dej min vän

2010-12-08 @ 14:10:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0