hej

HEJ BLOGGEN!
nu har mr.x lämnat lägenheten och jag har nu bjudit hit mr.q istället, hoppas att det blir riktigt mysigt <3
jag har en kompis som heter alexander som också bor i min lägenhet ( jag som äger den, han är bara inneboende) han kan vara rätt trevlig, men offtast är han jobbig och elak = i hate him hehehe. Ikväll ska jag käka kräftor med mina rikaste tjejkompisar, självklart betalar dom allt för en länkning. Kommer säkert att bli massa idolbilder ikväll också alla vill ju vara med på min blogg. nu efter att ha skrivit 3 inlägg har jag tjänat 4 mille, som om jag inte blir bjuden på allting endå? kan inte minnas när jag betalade något senast, alla mina beundrare betalar allting åt mig.
jajajajajja, hoppas mina rika tjejkompisar har köpt den dyraste champangen åt mig ikväll annars tror jag att jag inte vill åka dit.

En idolbild från när jag var på en stor galapremiär.


XOXOX EMMS

Kommentarer
Postat av: susse

jag är med carolajn right now, myser osv. vilka vare osm hade kräftskiva? :D

2010-08-27 @ 23:18:56
URL: http://susannapettersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0