bekännelse

tänkte berätta för er mina läsare att jag har en pojkvän, någon skvallerblogg som redan har skrivit om detta kanske?
som ni vet har jag ju skrivit om en mr.x här på bloggen, och nu känner jag att det är dags att berätta sanningen för er mina kära  bloggläsare. mmin pojkvän är väldigt känd ( precis som jag ) så vi ville hålla det hemligt ett tag innan vi gick ut med det. Jag hoppas att ni kan respektera detta och inte försöka att förstöra för oss.

min pojkvän är alltså Carl-philip. <3

Kommentarer
Postat av: SÖSSI

hahahahaha jävla cpbarn är du, fett bara slå dig. vad ska du göra ikväll fjölla?

2010-08-27 @ 19:00:49
URL: http://susannapettersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0